Reklamácia
PRÁVA Z VADNÉHO PLNENIA
ADRESA PRE ZASIELANIE REKLAMÁCIÍ, ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY:
www.bizuteria-top.sk
Dr. Martínka 1590/6
(Obchodní centrum ŠPALÍČEK, 2. patro, červená)
700 30 Ostrava - Hrabůvka
ČR
+420 777 72 67 23
info@bizuteria-top.sk
BEŽNÁ PRACOVNÁ DOBA
Pondelok Utorok Streda Štvrtok Piatok Sobota Nedeľa |
07:30 - 16:30 07:30 - 16:30 07:30 - 16:30 07:30 - 16:30 07:30 - 16:00 Zatvorené Zatvorené |
POSTUP PRI REKLAMÁCII
Ak nie ste s tovarom spokojní, alebo ste našli na výrobku nejakú vadu je možné naň uplatniť reklamáciu.
7.1. Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadne práv z chybného plnenia sa riadi príslušnými všeobecne záväznými predpismi (najmä ustanoveniami § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 Občianskeho zákonníka).
7.2. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v čase, keď kupujúci tovar prevzal:
- 7.2.1. má tovar vlastnosti, ktoré si strany dohodli, a chýba ak dojednania, má také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca opísal alebo ktoré kupujúci očakával vzhľadom na charakter tovaru a na základe reklamy nimi vykonávané,
- 7.2.2. sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa tovar rovnakého druhu bežne používa,
- 7.2.3. tovar zodpovedá kvalitou alebo prevedením dohovorené vzorky alebo predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutého vzorky alebo predlohy,
- 7.2.4. je tovar v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a
- 7.2.5. tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.
7.3. Ustanovenia uvedené v čl. 7.2 obchodných podmienok sa nepoužijú u tovaru predávaného za nižšiu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, u použitého tovaru na vadu zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal pri prevzatí kupujúcim, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru.
7.4. Ak sa prejavia vada v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, má sa za to, že tovar bol chybný už pri prevzatí.
7.5. Práva z chybného plnenia uplatňuje kupujúci u predávajúceho na adrese jeho prevádzky, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na sortiment predávaného tovaru, prípadne aj v sídle alebo mieste podnikania. Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy predávajúci dostal od kupujúceho reklamovaný tovar.
7.6. Ďalšie práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosťou predávajúceho za vady môže upraviť reklamačný poriadok predávajúceho.
Upozorňujeme, že nie je možné riešiť reklamáciu svojimi a inými spôsobmi - bez posúdenia reklamačného oddelenia - také reklamácie budú ihneď zamietnuté.
Upozorňujeme zákazníkov, že nie je možné zasielať tovar na reklamáciu alebo v rámci odstúpenia od zmluvy na dobierku. Tovary zaslané na dobierku nebudú prevzaté.
DOKUMENTY NA STIAHNUTIE
Formulár pre uplatnenie reklamácie
Formulár pre odstupenie od zmluvy
Poučenie o práve na odstupenie od zmluvy